Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Τον ισπανικό «χάμερ» κυνηγά το «τριφύλλι».


Συνεχίζει τις ενέργειες μεταγραφικής ενίσχυσής του ο Παναθηναϊκός, που έχει καταθέσει επίσημη πρόταση στον Σέρχιο Σάντσες.
Ο Σέρχιο Σάντσες είναι ένας αμυντικός που παίζει ως στόπερ και ως δεξιός οπισθοφύλακας και αγωνίστηκε στη Μάλαγα την τετραετία 2011-2015.
Ανάμεσα σ' αυτές και ο Παναθηναϊκός, που επιθυμεί του χρόνου να κατακτήσει το πρωτάθλημα Ελλάδας και για να τα καταφέρει, χρειάζεται να έχει μία πολύ αξιόπιστη άμυνα.Τώρα, στα 29 του χρόνια, αναζητά τον νέο σταθμό της καριέρας του, με αρκετές ομάδες να θέλουν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.
Όσον αφορά στο Euro 2016, το ενδεχόμενο να κατακτήσει η Ιταλία τον τίτλο προσφέρεται σε απόδοση 15.00 στις προβλεψεις στοιχημα.
Ποιες, όμως, είναι οι σκέψεις του ίδιου του Σάντσες αναφορικά με το ποδοσφαιρικό του μέλλον;
«Είναι αλήθεια πως έχω πρόταση από τον Παναθηναϊκό, μου το έχει πει ο ατζέντης μου εδώ και μερικές μέρες, όπως και για τις υπόλοιπες προτάσεις που υπάρχουν και τις οποίες συζητά με τους συλλόγους.
Ο Παναθηναϊκός είναι μέσα στις επιλογές, αλλά ακόμη δεν υπάρχει καμία απόφαση. Θα αποφασίσω μέσα στις επόμενες μέρες.
Θέλω να έχει ξεκαθαρίσει το μέλλον μου μέχρι το τέλος του μήνα και να ξέρω σε ποια ομάδα θα συνεχίσω την καριέρα μου. Το αργότερο μέσα στις επόμενες πέντε μέρες θα έχω πάρει τις αποφάσεις μου» ξεκαθαρίζει ο Ισπανός παίκτης.
Το ενδεχόμενο να κατακτήσει η Γερμανία το Euro 2016 προσφέρεται σε απόδοση 4.33.