Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Είμαι ευτυχισμένος εδώ.


Ο Εντέν Αζάρ αγωνίζεται από το 2012 στην Τσέλσι και δεν αισθάνεται επουδενί πως έχει λόγο να αποχωρήσει από αυτήν.
Να κερδίσει η Τσέλσι με 3-1 τη Λέστερ στην ερχόμενη αγωνιστική της Premier League προσφέρεται σε απόδοση 15.00 στις νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες.
Ότι οι «μπλε» πληρούν τα «θέλω» του είναι πεπεισμένος ο Αζάρ και έτσι λέει «όχι» στις σειρήνες που τον τραβούν εκτός Λονδίνου.
Εξάλλου, στόχος του Βέλγου είναι η κατάκτηση τίτλων και η Τσέλσι (το ενδεχόμενο νίκης επί της Λέστερ με ανατροπή μετά το ημίχρονο προσφέρεται στο 3.00) τα καταφέρνει αρκετά καλά σ' αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια.
Το over 4.5 στην αναμέτρηση ανάμεσα στην Τσέλσι και τη Λέστερ στην ερχόμενη αγωνιστική της Premier League προσφέρεται σε απόδοση 6.00.
«Είμαι ευτυχισμένος εδώ. Παίζω δίπλα σε σπουδαίους παίκτες και το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι θέλω να κερδίζω τίτλους, κάτι που με αυτήν την ομάδα έχω τη δυνατότητα να το πετυχαίνω.
Μόνο το Champions League δεν έχω κερδίσει. Είναι δύσκολο, αλλά μια μέρα ελπίζω να τα καταφέρω, αφού είναι το καλύτερο τρόπαιο που υπάρχει.
Όλοι οι μεγάλοι παίκτες τα έχουν καταφέρει και ελπίζω κι εγώ να φέρω μία ημέρα το Champions League στο 'Στάμφορντ Μπριτζ', όπως έχει κάνει ο Ντιντιέ Ντρογκμπά» ανέφερε, για τους προσωπικούς του στόχους, ο Εντέν Αζάρ.